Питання і відповіді

В даному розділі Ви зможете знайти відповіді на найбільш поширені запитання стосовно роботи нашої мережі, фінансового відділу і подробиць підключення. Якщо Ви не знайшли відповідь на питання, Ви можете скористатися пошуком по сайту або подзвонити в службу технічної підтримки.

Як подати заявку на підключення?

Ви можете залишити заявку у нас на офісі за адресою вул. Волкова 11, корпус 1, або звернутися в службу технічної підтримки за номерами (095) 768-02-01, (097) 036-80-93, (099) 557-97-87. Також, є можливість залишити заявку онлайн у нас на сайті, заповнивши форму зворотного зв'язку в правому куті.

Яка вартість підключення?

Багатоповерхові будинки підключаються безкоштовно. Вартість підключення в приватному секторі становить від 550 грн, в залежності від району розташування.

Скільки часу займає підключення?

Підключення виконується від 30 хвилин, в залежності від розташування будинку та підготовки лінії.

Скільки розглядається заявка?

Заявки розглядаються протягом 3-х робочих днів. Якщо у майстрів з'являється «вікно», то ми, попередньо зателефонувавши, попереджаємо Вас про виїзд.

Як перейти на вищу/меншу швидкість?

Ви можете поміняти тариф самостійно, звернувшись до фінансового відділу. Якщо у Вас достатньо коштів на рахунку це також можна зробити в особистому кабінеті.

Чи обмежується обсяг споживаних даних?

Ви оплачуєте тільки за швидкість інтернету. Обсяг споживаних даних може бути необмежений.

Я не встигаю оплатити. Чи можна продовжити інтернет?

Через особистий кабінет Ви можете самостійно активувати кредит на 1 день, максимальна кількість активацій - 3 рази на календарний місяць. Загальна сума кредиту становить 7% від суми оплат за півтора року. Користувачі зі стажем можуть активувати 30-ти денний пакет.

Чи можна заморозити рахунок на деякий час?

Якщо Вам необхідно на деякий час призупинити користування інтернетом, то можна скористатися послугою «заморозка». Розморожування рахунку здійснюється по Вашому дзвінку.

У мене змінилося обладнання, кабель підключений, але інтернет не працює. Що робити?

У кожного пристрою є свій унікальний ідентифікатор (mac-адресу пристрою). Його необхідно зареєструвати в нашій мережі, зателефонувавши до служби технічної підтримки.

Спостерігаються неполадки зі швидкістю?

Швидкість з'єднання залежить від багатьох факторів, в тому числі:

Віруси - трояни, програми-шпигуни (spyware), можуть істотно сповільнювати Інтернет, проникаючи в браузер, використовуючи весь канал Інтернету. Обов'язково перевірте комп'ютер антивірусом зі свіжими антивірусними базами!

Веб екран і фаєрвол (мережевий екран) - причиною того, що погано працює Інтернет, може бути антивірус. За допомогою цих модулів антивірус перевіряє інформацію в режимі реального часу і це відбивається на швидкості з'єднання. Тимчасово вимкніть веб екран антивіруса, або фаєрвол і заміряйте швидкість з'єднання.

Безліч мережевих програм і надбудов - torrent програми, що працюють у фоновому режимі, надбудови (додаткові плагіни) в браузері значно знижують швидкість з'єднання з Інтернет. Вимкніть зайві програми і проведіть тест швидкості. Якщо проблема в них, подумайте, чи дійсно вам потрібні всі ці надбудови.

Операційна система - використовуючи різні, не ліцензійні дистрибутиви операційної системи, викачані в Інтернеті, Ви можете мати проблеми зі швидкістю з'єднання через відсутність в них останніх версій драйверів, наприклад, мережевої карти. Поновіть драйвера на мережеву карту, перевірте настройки мережевої карти. Проведіть тест швидкості. Використовуйте тільки ліцензійні програмні продукти.

Некоректно налаштоване бездротове обладнання - якщо ви використовуєте Wi-Fi, не виключено, що сусіди користуються Вашим Інтернетом. Встановіть пароль для використання Вашої домашньої мережі Wi-Fi. Проведіть тест швидкості.

Технічні обмеження роутерів - підключіть комп'ютер або ноутбук безпосередньо до кабелю, зв'яжіться з технічною підтримкою для того, що б оновити інформацію про ідентифікатор обладнання в мережі і зробіть тест швидкості. Якщо проблема в ньому, можливо, допоможе оновлення прошивки. У будь-якому випадку почитайте в Інтернеті відгуки про вашу моделі.

Проблема з кабелем в квартирі - перевірте кабель, який прокладений у Вас в квартирі і штекер, який включається в роз'єм мережевої карти на цілісність. При виявленні пошкодження викличте майстра.

Якщо ви перевірили всі вище перераховане, а швидкість з'єднання з Інтернет не збільшилася - зателефонуйте в службу технічної підтримки для більш поглибленої перевірки лінії і усунення несправності.

Якщо я бажаю викликати майстра, що необхідно зробити?

Вам необхідно звернеться в службу підтримки за вказаними телефонами. За Вашим дзвінком технічна підтримка виконає діагностику і постарається усунути несправність в віддаленому режимі. У разі, якщо це неможливо зробити віддалено, по телефону - до Вас надішлють майстра.