Технічна підтримка
(095) 768-02-01
(099) 557-97-87
(097) 036-80-93
 Графік роботи
технічної підтримки

ПН-НД з 8:00 до 21:00
Telegram з 8:00 до 18:00

 Адреса офіса
м. Кропивницький
вул. Героїв-рятувальників, буд.11
(корпус 1)

Шановні абоненти!

Мережа «Сила» офіційно приєдналася до інтернет-провайдера L4. Для вас це означає, що послуги працюватимуть на тій самій лінії, але вже на інфраструктурі L4 — швидшій, стійкішій і з підтримкою 24/7. Усі чинні договори, оплати та умови залишаються дійсними. Нижче – покроковий гід, який відповідає на типові запитання і пояснює, які саме покращення вже увімкнено для абонентів «Сили».

1. Що змінилося 

Швидкісний ІнтернетІнфраструктура L4 — одна з найсучасніших в Україні. Завдяки цьому ви отримаєте ще вищу швидкість з’єднання.
Більше надійності Резервні канали тримають інтернет навіть під час аварій та відключень.
Більше тарифівТарифи L4 задовольнять потреби всіх членів родини – інтернет, цифрове ТБ, додаткові послуги та спеціальні тарифи.
Професійна підтримка 24/7Команда фахівців L4 на звʼязку цілодобово, щоб вам було комфортно та спокійно.
 НайважливішеДля переходу в нову мережу вам потрібно змінити налаштування роутера в режим DHCP (Динамічна ІР). Служба підтримки допоможе це зробити.

Також вони є на нашому сайті в розділі “ОПЛАТА”

2. Ваш новий особовий рахунок

  • Один номер замість старого логіна + коду.
  • Знати його не обов’язково — підтримка підкаже за телефонами чи в чаті.
  • Баланс з «Сили» уже перенесено на цей рахунок.

3. Оплата: як і коли

Періодичність1 раз на 30 днів, авансово
НагадуванняSMS-сповіщення за 2 дні до списання
Способи• Банківська картка (кабінет / застосунок)
• Приват24
• Монобанк
• термінали city24, EasyPay та інші

4. Онлайн-інструменти

Особистий кабінет

  • Посилання: home.l4.ua
  • Можливості: поповнити рахунок, змінити тариф, увімкнути «Доступ у кредит» (3 дні інтернету, якщо не встигли заплатити).

Мобільний застосунок L4

  • Доступний на iOS та Android.
  • Повний функціонал кабінету +сповіщення про нарахування та акції.

5. Часті запитання

ПитанняВідповідь
Чи зміниться ціна мого тарифу?Ні, все лишається за тією ж вартістю.
Потрібен новий роутер?Ні, обладнання міняти не потрібно.
Що робити, якщо пропав інтернет?Зверніться в службу підтримки за телефонамиАбо пишіть у Telegram-чат.
Чи є ТБ-сервіси?Так: Sweet.tv, Omega TV, MEGOGO — підключаються в один клік.
Служба підтримки допоможе.
Я давно абонент. Є бонуси?Так! Програма лояльності (від 12 місяців користування), «Запроси друга», кешбек 100 % на роутер.
Будуть довгі перерви під час міграції?Ні. Основні роботи вже зроблено, можливі лише паузи з попередженням через SMS.

6. Як із нами зв’язатися

КаналКонтакт
Телефон044-384-46-00
098-786-69-66
050-983-12-58
063-820-00-63
Telegram-чатTelegram-канал L4.ua
Telegram-чат
Viber-спільнотаViber-чат
Спільнота L4
FacebookСторінка L4
Messenger
Особистий кабінетhome.l4.ua
ЗастосунокL4 (App Store / Google Play)

7. Додаткові можливості

ТБ-пакети: підключайте кіно, спорт і дитячі канали в один клік.

Доступ у кредит: три дні безоплатного інтернету, якщо не встигли поповнити.

Акції: слідкуйте за Telegram, Viber і Facebook — там публікуємо бонуси й нові тарифи.

Ласкаво просимо до L4!
Просто користуйтесь — ми подбали про решту.