Технічна підтримка
(095) 768-02-01
(099) 557-97-87
(097) 036-80-93
 Графік роботи
технічної підтримки

ПН-НД з 8:00 до 21:00
Telegram з 8:00 до 18:00

 Адреса офіса
м. Кропивницький
вул. Волкова, д.11
(корпус 1)

Технічні запитання

У мене змінилося обладнання, кабель підключений, але інтернет не працює. Що робити?

У кожного пристрою є свій унікальний ідентифікатор (mac-адресу пристрою). Його необхідно зареєструвати в нашій мережі, зателефонувавши до служби технічної підтримки.

Спостерігаються неполадки зі швидкістю?

Швидкість з’єднання залежить від багатьох факторів, в тому числі:

Віруси – трояни, програми-шпигуни (spyware), можуть істотно сповільнювати Інтернет, проникаючи в браузер, використовуючи весь канал Інтернету. Обов’язково перевірте комп’ютер антивірусом зі свіжими антивірусними базами!

Веб екран і фаєрвол (мережевий екран) – причиною того, що погано працює Інтернет, може бути антивірус. За допомогою цих модулів антивірус перевіряє інформацію в режимі реального часу і це відбивається на швидкості з’єднання. Тимчасово вимкніть веб екран антивіруса, або фаєрвол і заміряйте швидкість з’єднання.

Безліч мережевих програм і надбудов – torrent програми, що працюють у фоновому режимі, надбудови (додаткові плагіни) в браузері значно знижують швидкість з’єднання з Інтернет. Вимкніть зайві програми і проведіть тест швидкості. Якщо проблема в них, подумайте, чи дійсно вам потрібні всі ці надбудови.

Операційна система – використовуючи різні, не ліцензійні дистрибутиви операційної системи, викачані в Інтернеті, Ви можете мати проблеми зі швидкістю з’єднання через відсутність в них останніх версій драйверів, наприклад, мережевої карти. Поновіть драйвера на мережеву карту, перевірте настройки мережевої карти. Проведіть тест швидкості. Використовуйте тільки ліцензійні програмні продукти.

Некоректно налаштоване бездротове обладнання – якщо ви використовуєте Wi-Fi, не виключено, що сусіди користуються Вашим Інтернетом. Встановіть пароль для використання Вашої домашньої мережі Wi-Fi. Проведіть тест швидкості.

Технічні обмеження роутерів – підключіть комп’ютер або ноутбук безпосередньо до кабелю, зв’яжіться з технічною підтримкою для того, що б оновити інформацію про ідентифікатор обладнання в мережі і зробіть тест швидкості. Якщо проблема в ньому, можливо, допоможе оновлення прошивки. У будь-якому випадку почитайте в Інтернеті відгуки про вашу моделі.

Проблема з кабелем в квартирі – перевірте кабель, який прокладений у Вас в квартирі і штекер, який включається в роз’єм мережевої карти на цілісність. При виявленні пошкодження викличте майстра.

Якщо ви перевірили всі вище перераховане, а швидкість з’єднання з Інтернет не збільшилася – зателефонуйте в службу технічної підтримки для більш поглибленої перевірки лінії і усунення несправності.

Якщо я бажаю викликати майстра, що необхідно зробити?

Вам необхідно звернеться в службу підтримки за вказаними телефонами. За Вашим дзвінком технічна підтримка виконає діагностику і постарається усунути несправність в віддаленому режимі. У разі, якщо це неможливо зробити віддалено, по телефону – до Вас надішлють майстра.